„Ne iubim ca două beţe de chibrituri. Nu vorbim, ci ne aprindem. Nu ne sărutăm, ci provocăm «incendii». "

08 septembrie 2009

Cum scapam de trecut.





Am o idee.
Scapam de uniformitatea si toata malitiozitatea orasului.Ne lepadam de toate gandurile acumulate in ultimul timp ,lasam prezentul acasa inchis in dulap,iar noi fugim ca 2 smintiti la mare.
Sunt incapabila sa fac asta…Nu sunt sigura ca vreau sa o fac dar trebuie,doar asa as avea constiinta impacata.Sclipirea din ochii tai,rasul plin de viata,fanatismul tau,ignoranta si curiozitatea pe care le ai pur si simplu ma enerveaza.Traiesti inca in acel univers obscur pe care toti l-am cladit candva ,in timp,alimentat zi de zi cu idei tampite si idealuri neimplinite.Nu vreau sa fiu eu nenorocita care o sa-l distruga.Stiu cum e sa te trezesti intr-o zi si acest univers sa nu mai existe,lumea sa fie intoarsa la 360 de grade si sa cazi intr-o depresie interminabila.Esti doar un copil,nu ai invatat inca sa apreciezi iubirea pe care o primesti din jur si nebuna de mine iti cere sa-mi oferi asta.
Hai sa luam o pipa veche;tutunul sa-l facem din trecut si sa incepem sa ne desfatam cu ea.
Ne asezam pe faleza si incepem sa fumam.Ochii se incetoseaza si dintr-o data suntem captivi in trecut.Un ras isteric ne invaluie ,bine eu o sa vars si lacrimi,stii ca sunt melancolica si despartirile nu-mi plac.Trecutul deja incepe sa se suprime treptat,se face scrum.
La apus,exact cand soarele e mai rosu ca niciodata,aruncam scrumul in mare.O sa piara in valuri si o sa dispara fara sa ne dam seama.
Apoi,dupa ce efectul tigarii trece,raman doar 2 suflete clandestine care asteapta sa cladeasca un nou univers in banala lor viata.
Si uite asa scapam de trecut.

3 comentarii:

Vilhelm man spunea...

O toamna frumoasa cu multe impliniri iti doresc!

Ivi spunea...

foarte tare !
imi face mare placere sa citesc posturile tale:)
acum parca dupa o zi plina de greutati ma linisteste blogul tau .
bafta in continuare.

Ivi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.